Monday 27 July 2015

Apocalyptica @ Qstock

Huh hellettä miten paljon kuumia miehiä yhteen bändiin mahtuu! Ulkonäön lisäks herrat oli muutenkin erittäin kuvauksellisia ja ilmeikkäitä, oisinkin voinu kuvata Apoja loputtomiin (tai ainakin keikan loppuun..). Oon muuten ilmeisesti yks ainoista, joiden mielestä Franky Perezin vakinaistaminen solistiks oli törkeen hyvä päätös, tuo biiseihin lisää särmää ja Frankystä löytyy ääntä ja karismaa. Muutenkin Apocalyptica on mun mielestä parhaimmillaan hyvän solistin kanssa.










Asiasta toiseen; oon viimesen puolen vuoden aikana ruennu vihdoin ymmärtämään manuaalin käyttöä ja kehittyny kuvaamisessa muutenkin. Qstockissa oli vähän hakemista manuaalitarkennuksessa, kun mun 55-200mm putken automaattitarkennuksessa oli jotain häikkää. Tuntuu, etten nää tarpeeks selvästi tollasessa nopeetemposessa kuvauksessa ulkosalla, jotta voisin tarkentaa käsin. Sitäkin siis opeteltava.

Hieman oon muuten ylpee itestäni, kun The Soundsin laulaja Maja oli jakanu Instagramissa mun ottaman kuvan, mikä näkykin eilisessä postauksessa! Ääks. Olisko ehkä parasta voida kuvata bändejä työkseen! Musiikki, keikat, festarit ja kuvaaminen, onko enempää meikän juttuja olemassakaan?

No comments:

Post a Comment