keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

"Älä sitten pue juhlavaatteita"

Puolitoista viikkoa sitten juhlittiin mun siskon ja hänen kihlattunsa kihlajaisia ja kummankin synttäreitä, jotka oli peräkkäisinä päivinä viikko kihlajaisten jälkeen. Olin ihan innoissani, että saan pukeutua korkkareihin ja juhlamekkoon, kunnes sisko sanoi, että pukukoodina on bilevaatteet. No mun bilevaatteet on varmaan juhlavammat, kuin monen juhlavaatteet, joten sain silti laittaa mekon ja korkkarit. :D Mun juhlavaatetuksena suosimat korkkarit ja pitsimekko vaan vaihtui nilkkureihin ja niittimekkoon, eikä pikkulaukkuakaan tarvinnut raahata mukana.




Mekko - Kirpputori (Budapestista)
Nilkkurit - Kööpenhaminasta
Korvikset - Ur&Penn


Kuvaus: Henri Mutanen
Kuvien jälkikäsittely: minä

Toimin bileissä myös kuvaajana, joten maltillisella korolla varustetut nilkkurit oli oikeastaan parempi valinta, kuin mun todella korkeat korkkarit. Myös mekko oli kätevämpi kuvatessa kyykistelyyn, kuin tiukat ja lyhyet kotelomekot, joihin usein juhlissa pukeudun. Tohon päälle mulla oli vielä paljettijakku, jota en tosin kauheasti käyttänyt, jotta uusi, kyynärtaipeessa oleva tatuointi sai hengittää. 

Miltä tällainen asu näyttää bileiden luonne huomioon ottaen?

2 kommenttia:

  1. Ihana asu, varmasti ollut jees juuri tuohon pukukoodiin! Tuo mekko on kyllä upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mekosta tuli kyllä heti yks mun lemppareista, se sopii melkein minne vaan.

      Poista